صادرات پودر جوانه نخود با کیفیت

امروزه پودر جوانه نخود مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است و به همین دلیل، مقدار قابل توجهی از پودر جوانه نخود با کیفیت بسیار عالی سالیانه به کشور های دیگر صادر می شود.

پودر جوانه نخود با کیفیت

تولید پودرجوانه نخود

پودر جوانه نخود نباید دارای سم یا کود و مواد شیمیایی باشد، زیرا ممکن است به انسان آسیب هایی را وارد کند.این پودر باید ضدعفونی شده باشد و دارای مواد ضدعفونی کننده گیاهی باشد که برای انسان خطر آفرین نباشد.
این محصول بعد از تولید باید در دمای بسیار پایینی و کاملا بهداشتی خشک شود و اسیاب گردد.
در زمان تولید پودر چوانه نخود نباید برای بسته بندی و عرضه در میان مشتریان هیچ نوع مواد نگهدارنده ای را به محصول اضافه نمایید.

فروش پودر جوانه نخود با کیفیت

کسانی که از پودر جوانه نخود استفاده می کنند باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که این محصول را از کجا باید تهیه نمایند، تا دارای کیفیت عالی و تاریخ مصرف و قیمت مناسبی نیز داشته باشد.
شما مشتریان و کاربران عزیز برای تهیه پودر جوانه نخود می توانید به مرکز فروش این محصول و نمایندگی های فروش نیز مراجعه نمایید و محصول باکیفیت و مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

پودر جوانه نخود با کیفیت

خرید پودر جوانه

تولید کنندگان و عرضه کنندگان کشور بسیار در تلاش هستند تا روز به روز به تولید خود توسعه و رونق ببخشند و همواره بر رضایت مشتریان بیفزایند و در نتیجه سود خوبی را از فروش خود کسب نمایند.
به همین دلیل سعی می کنند تا جایی که می توانند با سایر رقبا و تولید کنندگان در رقابت باشند و تولید خود را گسترش دهند و برای رضایت مشتری محصولاتی با کیفیت را ارائه می دهند.
در نتیجه شما مشتریان عزیز می توانید برای تهیه پودر جوانه به مراکز فروش معتبر دسترسی یابید و از انواع بسته بندی ها و وزن های مختلف این محصول دیدن نمایید و با رضایت خود محصول را خریداری کنید.

ویژگی های پودر جوانه نخود

جوانه نخود برگرفته از نخود تازه می باشد و دارای فواید زیادی برای انسان می باشد، برخی از ویژگی های جوانه نخود به صورت زیر می باشد:

  • دارای فیبر فراوانی می باشد
  • سیستم خون بدن انسان را پاکسازی می کند
  • حداقل دارای 7 برابر مواد معدنی می باشد که در نخود تازه یافت می شود
  • دارای ویتامین بسیار زیادی می باشد
  • مصرف آن بسیار انرژی آور است
  • دارای پروتئین بسیاری می باشد
  • دارای ویتامین ب و ث فراوانی است
  • برای پاکسازی معده مفید است
تماس با ما